ტრენინგი დავიწყეთ მასალის გამეორებით.
გავეცანით მოდულ 5 -ში ნაბიჯს 3-ს. შეფასების განსაზღვრა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის.
შემდეგ გადავედით რესურსებში და ვიპოვეთ შეფასებები, სადაც უამრავი შეფასების რუბრიკა იყო წარმოდგენილი, ავარჩიეთ ჩვენთვის მნიშვნელოვანი რუბრიკები:
ბროშურის შეფასების რუბრიკა
ბლოგის რუბრიკა
გამოკითხვის წარმოების რუბრიკა
ერთობლივი მუშაობის დაკვირვების ფურცელი
თანამშრომლობის შეფასება
თანატოლთა შეფასების რუბრიკა
მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება
პროექტის შეფასების რუბრიკა
პროექტის მართვის უნარების თვითშეფასება
პროექტის შეფასების გზამკვლევი
ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
გავეცანით სმარტ არტ -ს
ვიმუშავეთ ბლოგების გვერდების შექმნაზე და დავწერეთ რეფლექსია
გავეცანით მოდულ 5 -ში ნაბიჯს 3-ს. შეფასების განსაზღვრა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის.
შემდეგ გადავედით რესურსებში და ვიპოვეთ შეფასებები, სადაც უამრავი შეფასების რუბრიკა იყო წარმოდგენილი, ავარჩიეთ ჩვენთვის მნიშვნელოვანი რუბრიკები:
ბროშურის შეფასების რუბრიკა
ბლოგის რუბრიკა
გამოკითხვის წარმოების რუბრიკა
ერთობლივი მუშაობის დაკვირვების ფურცელი
თანამშრომლობის შეფასება
თანატოლთა შეფასების რუბრიკა
მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება
პროექტის შეფასების რუბრიკა
პროექტის მართვის უნარების თვითშეფასება
პროექტის შეფასების გზამკვლევი
ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
გავეცანით სმარტ არტ -ს
ვიმუშავეთ ბლოგების გვერდების შექმნაზე და დავწერეთ რეფლექსია
0 comments:
Post a Comment